1. Wymagania niezbędne:
a) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie w pełni z praw publicznych;
b) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie;
c) ogólny stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie;
d) preferowane wykształcenie wyższe z zakresu: zarządzania kryzysowego i obrony cywilnej oraz administracji publicznej lub średnie;
e) preferowany staż pracy w jednostkach administracji publicznej;
f) posiadanie wiedzy z zakresu:
- ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 r. o ochronie przeciwpożarowej;
- ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych;
- ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego;
- ustawy z dnia 26 kwietnia 2007 r. o zarządzaniu kryzysowym;
- ustawy z dnia 21 listopada 1967 r. o powszechnym obowiązku obrony RP.
2. Wymagania dodatkowe:
a) dyspozycyjność;
b) łatwość w nawiązywaniu relacji międzyludzkich;
c) umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji;
d) umiejętność planowania i sprawnej organizacji pracy;
e) umiejętność obsługi komputera;
f) posiadanie prawa jazdy kat. B.
Zakres obowiązków:
1. Zadania z zakresu obrony cywilnej oraz spraw obronnych w szczególności:
- planowania realizacji przedsięwzięć obrony cywilnej;
- przygotowywania i kierowania formacjami obrony cywilnej;
- opracowania planu obrony cywilnej Gminy oraz nadzoru nad opracowywaniem planów obrony cywilnej innych jednostek organizacyjnych;
- organizowania i prowadzenia szkoleń formacji obrony cywilnej oraz szkoleń ludności w zakresie powszechnej samoobrony;
- prowadzenie spraw w zakresie organizacji akcji społecznej w razie wystąpienia klęski żywiołowej;
- prowadzenie akcji kurierskiej;
- prowadzenie magazynu sprzętu OC.
2. Zadania w zakresie opieki zdrowotnej w szczególności:
- analiza potrzeb zdrowotnych mieszkańców i podejmowanie niezbędnych działań dla poprawy ich stanu zdrowotnego, prowadzenia działań profilaktyczno – promocyjnych;
- obsługa informacyjna osób niepełnosprawnych w zakresie załatwiania spraw urzędowych oraz uprawnień przysługującym tym osobom;
- współpraca z przedstawicielami: administracji rządowej, jednostek samorządu terytorialnego, organizacji pozarządowych, gminnych jednostek organizacyjnych – w zakresie problematyki osób niepełnosprawnych oraz ochrony i promocji zdrowia.
3. Zadania w zakresie przeprowadzania imprez masowych, zbiórek publicznych i zgromadzeń.
4. Zadania w zakresie ochrony przeciwpożarowej.
5. Zadania w zakresie zarządzania kryzysowego w szczególności:
- opracowywania procedur postępowania na wypadek zagrożeń;
- przygotowywania planu reagowania kryzysowego;
- zarządzania, organizowania i prowadzenia szkoleń, ćwiczeń i treningów z zakresu reagowania na potencjalne zagrożenia;
- wykonywania przedsięwzięć wynikających z planu operacyjnego funkcjonowania Gminy;
- przeciwdziałania skutkom zdarzeń o charakterze terrorystycznym;
- realizowania zadań z zakresu ochrony infrastruktury krytycznej;
- organizowania działalności Gminnego Zespołu Zarządzania Kryzysowego.
6. Wykonywanie innych czynności zleconych przez Wójta Gminy, Sekretarza Gminy oraz Kierownika Referatu Organizacyjnego zgodnych z zajmowanym stanowiskiem.
Wymagane dokumenty:
Kandydat na stanowisko urzędnicze ds. obrony cywilnej i ochrony przeciwpożarowej powinien przedłożyć następujące dokumenty:
a) CV ze szczególnym uwzględnieniem przebiegu kariery zawodowej;
b) list motywacyjny;
c) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
d) oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie;
e) kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie;
f) kopie dokumentów potwierdzających doświadczenia zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu);
g) kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje (kursy, certyfikaty, zaświadczenia)
h) oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku;
i) oryginał kwestionariusza osobowego.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia naboru w Urzędzie Gminy w Parchowie przekroczył 6%.
Miejsce składania dokumentów:
Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a) termin do 09 sierpnia 2017 r. do godz. 15:00.
b) komplet dokumentów w zamkniętej kopercie z dopiskiem ,,Nabór na stanowisko pracy ds. obrony cywilnej i ochrony przeciwpożarowej" należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy w Parchowie, ul. Krótka 2, 77-124 Parchowo pokój nr 28 lub za pośrednictwem operatora pocztowego. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Uwagi:
Informacje dodatkowe:
1. Dodatkowe informacje o naborze można uzyskać pod nr telefonu 59 821 48 08 w godzinach pracy urzędu. Kandydaci, których aplikacje spełnią warunki naboru, zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
2. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej, na tablicy ogłoszeń na parterze budynku Urzędu Gminy Parchowo.
3. Organizator zastrzega sobie unieważnienie konkursu bez podania przyczyny.
4. Zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (j.t. Dz. U. z 2016 r. poz. 902) dokumenty aplikacyjne mogą także składać cudzoziemcy.